پارک علم و فناوری

پارک علم و فناوری استان سمنان

تیکت در سامانه پشتیبانی به معنای برچسب زدن است.

تیکت توسط کاربران سامانه ایجاد و توسط کارشناسان پاسخ داده می‌شود. وضعیت ابتدایی تیکت «باز» است و به این معنا است که به پرسش/درخواست کاربر پاسخ داده نشده است. پس از پاسخ کارشناس، وضعیت تیکت به حالت «پاسخ داده شده» تغییر خواهد کرد. در صورتی که کاربر از پاسخ کارشناس به نتیجه مورد نظر خود نرسیده باشد، مجددا بر روی همان تیکت پرسش بعدی خود را مطرح خواهد کرد و تیکت مجددا به حالت «باز» تغییر وضعیت می‌دهد.

این روند تا اطمینان از دریافت پاسخ مناسب ادامه خواهد داشت و در نهایت تیکت به صورت خودکار به حالت «بسته» تغییر وضعیت خواهد داد. وضعیت بسته به این معناست که کاربر پاسخ پرسش یا درخواست خود را از کارشناسان دریافت کرده است.

* کلیه این فرآیند از طریق رایانامه به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود.

| نوشته حسین دباغان | تاریخ ثبت 1393/08/05 - 12:55 | گروه سامانه پشتیبانی | آخرین ویرایش 1394/10/05 - 14:04 | 0 نظر | 3722 بازدید |
0 نظر
آخرین نظر: ندارد
نظر شما
نام
*
رایانامه
*
توضیح
*
 
 
Waiting در حال انجام عملیات...
تیکت چیست؟

جوایز برگزیدگان ششمین دوره‌ی جشنواره جوان ایرانی، فکر ایرانی اهدا شد

اعلام نتایج ششمین دوره‌ی جشنواره جوان ایرانی، فکر ایرانی

داوری و اعلام نتایج جشنواره

درخواست تسریع در ارسال اپلیکیشنن

تغییر در دستورالعمل جشنواره

تمدید زمان جشنواره و افزایش موضوع‌های قابل پذیرش در جشنواره

برگزاری ششمین جشنواره جوان ایرانی، فکر ایرانی در پارک علم و فناوری استان سمنان

آغاز به کار دبیرخانه‌ی «ششمین جشنواره جوان ایرانی، فکر ایرانی»

تماس با ما

پوستر

دستورالعمل جشنواره

روزهای مهم

معرفی جشنواره

سومین و چهارمین دوره‌ی جشنواره

آموزش ثبت‌نام و ارسال مستندات

تیکت چیست؟

تفاوت تیکت در سامانه پشتیبانی با میزخدمت برخط (online)

چرا استفاده از سامانه پشتیبانی برخط؟ مزایای این سامانه چیست؟

راهنمای استفاده از سامانه پشتیبانی